torsdag 26. september 2013

The Norwegian 'Dreamliner' experience.

Norwegian.::

Helhetsinntrykket var: OK.... Men, underveis var vi ikke helt fornøyd...

Dette skjedde.:
1. Sjekket inn på en automat og fikk UT bagasjetags, og bording kort.
2. På bagasjedrop var det ingen betjening. Vi scannet bagasjetag'en selv, og der forsvant bagasjen. (hadde nok ønsket at skjermen hadde bekreftet at den gikk til Bangkok, og ikke bare bekreftet at bagasjebåndet satte i gang.)
3. Flyet ble til sammen 2 timer forsinket. Vi fikk til sammen 6 SMS meldinger med nye avgangstider (2 av dem etter at vi satt i flyet) med 15 og 20 minutters forskyvning av avgangstiden hver gang.
4. De ber i høyttaler før boarding at flest mulig passasjerer plasserer bagasjen ved bena, da flyet var helt fullt. (unødvendig, vi fikk god plass i hyllene.)
5. Vi hadde bestilt mat på forhånd, og betalt 500 Kr. Da de kom med maten, ble vi bedt om å ta biff m/ris, da de ikke hadde mere kylling igjen....???? Maten var enkel, OK. To små Biff biter, ris og et bitte-lite broccoliknøtt. Frokost var et enkelt polarbrød (firkantet), påsmurt og coleslow, og et beger med yoghurt.
6. Tepper var til salgs for de som ønske det. (Men det var ikke kaldt der om natten. Så det tror jeg ikke en hadde behov for.) Tror du måtte låne eller leie øretelefoner, hvis du skulle ha dette. Forsøkte ikke.
7. Stoler og plass var bra standard. (Gode stoler.) og vi hadde valgt våre plasser selv via internett, så de var fine.
8. Kom 2 timer for sent til Bangkok, men taxi'en ventet, så alt der gikk helt fint. (deilig med direkte fly.)

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke særlig godt, men det var da godt at i sad godt, og at taxien ventede på jer. :-). ;-)

    SvarSlett
  2. Hmmm. Nå ble jeg skeptisk..
    Får håpe returen blir bedre da. Ha en herlig "ferie".

    Klem

    SvarSlett